В начало

Активний маркетинг: що мережі АЗС пропонують до свята Весни

Деякі мережі АЗС запропонували своїм клієнтам додаткові знижки на пальне і бонуси до свята Весни, яке відзначають сьогодні, 8 березня.

Зокрема 8 березня кожна клієнтка UPG може отримати фірмове морозиво-ріжок або каву в подарунок. Для цього потрібно заправитись на одному з АЗК мережі з бонусною карткою UPGgood.

Окрім цього, з 8 до 10 березня всі клієнти, які мають картку UPGgood, отримають знижку 1 грн/л на все пальне. Цю знижку можна отримати багаторазово впродовж цих трьох днів за заправку від двох літрів.

Отримати один із подарунків, серед яких — знижки на пальне до 5 грн/літр, кава, смаколики та інше, можуть клієнти KLO. Акційні пропозиції в компанії приурочили до дня народження Тараса Шевченка. 

Щоб отримати знижки  необхідно приїхати 8 березня на KLO й купити щось для себе чи для свого автомобіля, витягти листівку з QR-кодом і показати її касиру й надати мобільний додаток мережі.

«Подарунки отримають усі пані й панночки, які придбають будь-що у маркеті або заправлять авто. А також ті, хто приїхав на KLO зі своїм чоловіком, другом, та хоч із сином маминої подруги, за умови, якщо він теж щось придбав чи заправив авто», — йдеться у повідомленні.

Кавою і донатом  пригостить своїх клієнток марежа АЗС Marshal, якщо вони назвуть номер своєї карти лояльності касиру.

Маркетингова активність мереж першою чергою може бути пов’язана з падінням реалізації пального, яке спостерігається останнім часом.

Як раніше зазначали у Консалтинговій групі «А-95», низьке споживання пального через охолодження економіки й рухливості «фізиків» обіцяє додатково загострити конкуренцію і зробити низькі маржі новою буденністю.  

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти