У початок

Зростання запасів авіапального тисне на маржу НПЗ західного узбережжя США

Управління енергетичної інформації США (EIA) повідомило, що маржа нафтопереробників на реактивне паливо минулого місяця становила у середньому 5 центів за галон у торговому центрі Лос-Анджелеса. Це найнижчий показник за щонайменше п’ять років, оскільки низький попит і високі пропозиції підштовхнули запаси до рекордного рівня.

Рентабельність виробників палива суттєво впала цього року, оскільки слабка економічна активність зменшила туристичний бум після пандемії, а світова пропозиція зросла завдяки відкриттю нових і розширенню існуючих нафтопереробних заводів (НПЗ).

Споживання реактивного палива стало одним з найбільших розчарувань для нафтопереробників, оскільки очікувалося, що цей продукт стане основою зростання попиту на нафту цього року.

Попит на авіаційне паливо на західному узбережжі США був найвищим за чотири роки у першій половині року, але все ще нижчим за рівень до пандемії, повідомила EIA 18 вересня.

Повітряні перевезення на західному узбережжі повільніше відновлювалися після карантину, який був під час пандемії, а літаки стали більш ефективними, що вплинуло на споживання палива, повідомляє EIA. Міжнародні подорожі в Азію також відновлюються повільніше, ніж в інші регіони, зазначає агентство.

Згідно з даними EIA, запаси авіаційного палива на західному узбережжі досягли історичного максимуму в 12,2 млн барелів за тиждень, що закінчився 6 вересня. Цього року щотижневі запаси в середньому становили майже 11 млн барелів, порівняно з трохи більше, ніж 9 млн барелів 2023 року.

Попит на авіаційне паливо у регіоні в середньому перевищив 500 тис. барелів на день (б/д) за перші шість місяців цього року, що приблизно на 5% нижче, ніж у першій половині 2019 року.

Цього місяця EIA знизило свій прогноз попиту на авіаційне паливо в США до 1,69 млн б/д на 2024 рік, що на 2% більше, ніж торік. Його попередній прогноз передбачав зростання на 3,3%.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти