У жовтні обсяги перевалки дизпального й газойлю в румунських портах збільшилися на 26%, до 389 тис. тонн. Про це повідомили у Консалтинговій групі «А-95».
Зростання обсягів надходжень було зумовлено підвищеним попитом з боку українських імпортерів. На початку жовтня Енергетична митниця припинила оформлення партій дизпального, що постачалося з кількох болгарських терміналів і молдавських Джурджулештів. Це спричинило зростання попиту на відвантаження продукту з румунських базисів. За 29 днів жовтня відправлення дизельного пального з Румунії в Україну досягли 141 тис. тонн, це на 60% більше, ніж за весь вересень. Збільшенню морського імпорту дистилятів в Румунію також могла сприяти зупинка НПЗ Petrotel. За даними Консалтингової групи «А-95», ремонтні роботи на заводі «лукойлу» почалися 1 листопада.
Майже весь обсяг морського імпорту, 386 тис. тонн, було оброблено паливним терміналом у Констанці. Також партія дизпального обсягом 2,7 тис. тонн надійшла у Галац. До терміналу Petromidia дизельні вантажі минулого місяця не надходили.
У жовтні також морським шляхом дизпальне в Румунію надходило з чотирьох країн. Найбільші обсяги, 130 тис. тонн, було постачено з Індії. З Греції й Італії прибуло відповідно 86 тис. тонн і 80 тис. тонн продукту. Також 93 тис. тонн дистилятів надійшло з Туреччини.
Варто зазначити, що в Україну з Румунії протягом жовтня відвантажувалося переважно індійське дизпальне. За 29 днів жовтня українські компанії розмитнили 94 тис. тонн продукту індійського походження, що надійшло з румунських терміналів. Деякі компанії продовжували завозити дизпальне виробництва Саудівської Аравії, яке в Констанцу надходило ще у серпні. За даними Консалтингової групи «А-95», у жовтні українські компанії розмитнили 14 тис. тонн саудівського продукту. Також із Румунії в Україну минулого місяця надійшло майже 19 тис. тонн дизпального турецького виробництва.
За десять місяців обсяги перевалки дизельного пального й газойлю в румунських портах зросли на 27%, до 3,31 млн тонн. За той же період обсяги постачань дизельного пального з Румунії на український ринок зросли з 594 тис. тонн до 1,13 млн тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти