У початок

Занепад економіки Китаю стримує прогноз щодо попиту на ДП до кінця року

Приглушене економічне зростання Китаю 2023 року, коли його відновлення після COVID-19 уповільнилося, погіршило перспективи попиту на дизельне пальне, пише Reuters.

Нижчі прогнози щодо споживання дизельного палива в Китаї додатково ілюструють боротьбу другої за величиною економіки світу й споживача нафти, щоб відновити свої позиції після пандемії. Оскільки обладнання простоює, оскільки будівництво сповільнюється, а скорочення експорту стримує виробництво, попит на дизельне пальне, ймовірно, впаде.

Rystad Energy знизила свій прогноз щодо попиту на дизпальне в Китаї на липень-грудень цього року до 3,81 млн барелів на день (б/д) з попереднього прогнозу в 3,9 млн б/д, хоча новий прогноз зріс на 3,8% порівняно з першою половиною 2023 року.

Міжнародне енергетичне агентство (МЕА) очікує, що споживання газойлю Китаєм у другій половині року впаде на 150 тис. б/д порівняно з рівнями другого кварталу, йдеться у серпневому звіті про ринок нафти.

«Попит на дизельне пальне все ще зростає, але нижчими темпами, ніж очікувалося», — сказав Лінь Є, пекінський аналітик Rystad, посилаючись на слабкий сектор нерухомості й погіршення торгового середовища.

Згідно з офіційними даними, на дизель припадає найбільший обсяг палива, виробленого китайськими нафтопереробними заводами (НПЗ), що становить 4,3 млн б/д видобутого палива в липні, або 28,2% від загального обсягу переробки.

На тлі низки невтішних економічних даних Китаю аналітики також знизили свої прогнози щодо споживання дизпального на весь рік. З березня МЕА знизило свій прогноз на 2023 рік на 127 тис. б/д. Цього місяця Rystad знизив свою оцінку на 94 тис. б/д.

Очікується, що слабкість збережеться й наступного року, а в червні МЕА прогнозувало, що 2024 року попит зросте лише на 50 тис. б/д, або на 1,4% вище, ніж 2023 року.

Оскільки китайські НПЗ все ще працюють на високих темпах, надлишок пропозиції втік у запаси. Відповідно до даних китайської консалтингової компанії Longzhong, запаси дизельного пального зросли на 9% із січня до 15,96 млн метричних тонн у червні. Це схоже на рівень третього кварталу минулого року, коли в Китаї було введено масові карантинні заходи через COVID.

«Прохолодні показники економіки загалом і звіти про зростання запасів свідчать про те, що більша частина сплеску виробництва дизельного пального й бензину на НПЗ пішла на поповнення внутрішніх запасів», — заявили в МЕА.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти