За перше півріччя 2024 року попит на автомобільне дизельне пальне в Європейському Союзі впав ще на 1,8%, що відображає поточну промислову рецесію і зміни у парку легкових автомобілів. Про це свідчать останні офіційні дані Євростату.
Зокрема за звітний період автомобілісти у 27 країнах ЄС використали 94,4 млн тонн ДП порівняно з 96 млн т у першій половині 2023 року і 98,9 млн т за той же період 2022 року.
«Найбільше падіння припало на Францію й Німеччину, а споживання скоротилося на 4,7% і 4,6% відповідно. І навпаки, попит на дизельне пальне залишився у цілому незмінним в Італії й Іспанії, що відображає той факт, що ці економіки перевершують показники своїх північних сусідів», — йдеться у звіті Євростату.
Останній індекс PMI S&P Manufacturing становив 53,0 для Іспанії, 48,3 — для Італії, 44,6 — для Франції й 40,6 — для Німеччини. Будь-яке значення нижче від 50 сигналізує про скорочення виробничої діяльності.
Також зазначається, що великогабаритні транспортні засоби є основним компонентом попиту на дизельне пальне, а тому його споживання тісно пов'язане з продуктивністю у промисловій частині економіки.
Крім того, кількість дизельних автомобілів на дорогах ЄС продовжує скорочуватися, оскільки населення все частіше переходить на авто з бензиновими, гібридними й електричними двигунами.
Так, минулого року виробники продали трохи більш як 2 млн дизельних автомобілів у ЄС, тоді як п’ять років тому цей показник становив 4,3 млн, а десять років тому — 5,2 млн (без урахування Великобританії).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти