За три квартали поточного року мережа ОККО провела внутрішній ребрендинг на 33 АЗК, зовнішній – на 22 АЗК. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Крім того, на 28 комплексах змонтовано літні навіси, які дали змогу розмістити за столиками більше гостей ОККО.
Як зазначили у компанії, до кінця року планується відкрити кілька нових автозаправних комплексів під брендом ОККО.
«Хай які складні обставини, ми намагаємося не призупиняти наш розвиток, удосконалювати й розширювати наші об’єкти, – каже директор департаменту розвитку компанії Назар Турхан. – Адже ці інвестиції – це також нові робочі місця й додаткові податкові виплати до бюджету».
Він додав, що торік основні зусилля будівельним, ремонтним, проєктним підрозділам мережі довелося спрямовували на те, щоб якнайшвидше повернути в експлуатацію ті автозаправні комплекси, які зазнали руйнувань чи пошкоджень внаслідок бойових дій чи окупації. Загалом таких об’єктів налічувалося понад 50.
Наразі, як зазначили в компанії, 13 комплексів усе ще залишається на тимчасово окупованих територіях, а решта у своїй більшості повернулися до роботи ще до кінця 2022 року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти