Найбільший нафтопереробний завод (НПЗ) Японії Eneos Holdings і торговий дім Mitsubishi Corp заявили у вівторок, 18 червня, що вони розглядатимуть можливість розширення свого альянсу, щоб включити водень і декарбонізоване паливо на додаток до стійкого авіаційного палива (SAF).
Як пише Reuters, цей крок – частина ширших зусиль японських енергетичних компаній щодо розвитку глобальних ланцюжків постачання палива з низьким вмістом вуглецю, сприяючи енергетичному переходу, спрямованому на боротьбу зі зміною клімату.
2022 року дві компанії погодилися провести спільне техніко-економічне обґрунтування, спрямоване на комерціалізацію SAF, яке можна виробляти синтетичним шляхом з водню або біологічних матеріалів, таких як використана кулінарна олія чи деревна стружка.
Тепер вони планують розширити свою співпрацю, включивши розробку ланцюжків постачання водню з використанням метилциклогексану (MCH), форми зберігання й транспортування водню, а також створення пропозиції й попиту на водень без вуглекислого газу (CO2) за кордоном, а також використання водню у секторі мобільності.
Зі слів представника Mitsubishi, вони мають намір використовувати водневі станції Eneos для автомобілів на паливних елементах (FCV), нафтопереробних заводів та іншої інфраструктури, а також мережу й досвід Mitsubishi у створенні глобальних ланцюжків постачання палива.
Обидві компанії також працюватимуть разом, щоб просувати синтетичне паливо, виготовлене з водню без CO2.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти