У початок

WOG значно розширив лінійку холодних напоїв

Мережа АЗК WOG підготувала літнє меню холодних напоїв, розширивши їхню лінійку до 13-ти. Про це enkorr повідомили у прес-службі мережі.

«До сезону літньої спеки мережа АЗК WOG підготувала велике меню холодних напоїв. Серед новинок – кавовий лимонад, айс-американо, еспресо-тонік, матча оранж. Загалом 13 напоїв на будь-який смак», – йдеться у повідомленні.

Як зазначають у компанії, якщо традиційно клієнти на АЗК можуть придбати лимонади, айс-капучино, айс-лате, абсолютним фаворитом є бамбл, який готується на основі еспресо з апельсиновим соком.

«Цього літнього сезону ми як експеримент вирішили встановити на 20 АЗК льодогенератори, які дають змогу клієнту зануритися в процес і самостійно приготувати улюблені холодні напої. Якщо їм це сподобається, розширюватимемо таку опцію на всю мережу», – пояснив Геннадій Карлінський, директор з маркетингу мережі АЗК WOG.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти