У початок

WOG планує повернутися до довоєнних обсягів продаж за два роки — Пивоварський

Мережа АЗК WOG розраховує повернутися до довоєнних обсягів продажу нафтопродуктів за два роки. Про це сказав СЕО WOG Андрій Пивоварський в ефірі проєкту Forbes «Business Breakfast із Володимиром Федоріним».

«За грошима ми вже вийшли на довоєнний рівень, тому що відбулася девальвація гривні. За обсягами ще немає, оскільки ринок сильно просів. За березень у тоннах продамо на 12-13% менше, ніж у березні 2021 року. Цього року навряд чи вдасться вийти на довоєнні обсяги. Наш план – вийти на довоєнні обсяги за два роки», — сказав він.

Зі слів Пивоварського, після широкомасштабного російського вторгнення WOG стала першою компанією, яка завезла до країни нове паливо з Європи. Загалом у 24 лютого 2022 року компанія увійшла із залишками нафтопродуктів близько 90 тис. тонн, але частину з них було знищено на нафтобазах через обстріли.

«З причин безпеки не можу сказати, скільки зараз запасів нафтопродуктів у компанії. Але ми не припускаємо повторення кризи весни минулого року», — наголосив CEO WOG.

Він також зазначив, що на сьогодні фінансовий стан компанії стабільний: «Ми виконали всі фінансові зобов'язання перед банками й реструктуризованим кредитом. Цього року сподіваємось вийти з «боргової ями», накопиченої до 2014 року».

З його слів, компанією розроблено проєкт на кілька років щодо відновлення АЗК й будівництва нових станцій – близько 20 об'єктів, «оскільки мережа вже добре розгалужена, але її точно потрібно відновлювати й розширювати».

Нині мережа WOG має понад 400 АЗК і входить до трійки найбільших у країні. Оператор також налічує 20 нафтобаз, 245 WOG MARKET, 386 WOG CAFE, послугами яких щодня користується понад 150 тис. клієнтів.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти