У початок

Все виправимо: ОККО компенсує всі витрати клієнтам унаслідок інциденту на АЗС

Мережа АЗС ОККО повністю компенсує всі втрати на ремонт та евакуацію авто, які виникли внаслідок заправки пальним із домішками води на одній зі станцій у Львівській області. Про це компанія повідомила у своїх каналах комунікацій.

Як зазначається, інцидент трапився через технічну несправність, унаслідок якої у резервуар із пальним потрапила вода, що й вивело з ладу автомобіль.

«О 18:30 сталася технічна несправність і вода потрапила у резервуар з бензином марки А-95. Не в наших правилах замовчувати такі речі. Ми визнаємо технічну несправність і перепрошуємо за завдані незручності», – йдеться у повідомленні компанії.

ОККО також закликає водіїв, що постраждали, зафіксувати свій випадок за телефоном «гарячої лінії» й обіцяє відшкодувати всі витрати на евакуацію та ремонт авто.

«Усіх водіїв, хто заправився на цьому АЗК бензином марки А-95 30 червня після 18:30, прохання у разі виникнення несправностей з авто звернутися на «гарячу лінію» ОККО – 0 800 501 101. Наразі ми фіксуємо всі звернення, оперативно опрацьовуємо заявки. Витрати на ремонт та евакуацію авто будуть компенсовані», – повідомляє ОККО.

Нагадаємо, увечері 30 червня на одній із АЗС мережі ОККО поблизу Львова сталася позаштатна ситуація. Понад десять автомобілів після заправки бензином А-95 зламалися.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти