У початок

Європу очікує легкий сезон осінніх ремонтів НПЗ через низькі запаси пального

Зі слів аналітиків і трейдерів, європейські нафтопереробні заводи (НПЗ) планують провести осінній ремонтний сезон менш напруженим, ніж зазвичай, оскільки вони намагаються отримати вищі прибутки на тлі низьких запасів палива й високого попиту на бензин і дизельне пальне.

Менш тривалі технічногі обслуговування НПЗ означають, що Європа менше залежатиме від імпорту палива в той час, коли світові ціни підвищуються. Це також означає, що нафтопереробники, які залишаються в мережі, повинні будуть купувати сиру нафту за вищими цінами і, отже, можуть зіткнутися з меншими прибутками.

Прогнозується, що офлайнові потужності в Європі в четвертому кварталі досягнуть приблизно 800 тис. барелів на день (б/д), що приблизно на 200 тис. б/д збільшиться порівняно з попереднім кварталом, але приблизно на 40% нижче від рівня минулого й 2019 років, за даними консалтингової компанії Wood Mackenzie.

За цілий рік Woodmac прогнозує середнє зупинення близько 1 млн б/д, що приблизно на 300 тис. б/д нижче від рівня до пандемії 2019 року.

Рішення Саудівської Аравії й росії, двох найбільших у світі виробників нафти, обмежити свої постачання разом на 1,3 млн б/д до кінця року підняло ціни на нафту до найвищого рівня з листопада 2022 року.

BP запустить свій німецький нафтопереробний завод у Гельзенкірхені на кілька тижнів, закривши всю секцію Horst потужністю 120 тис. б/д й частини секції Scholven потужністю 140 тис. б/д.

Шведська компанія Preem почала зупинку на технічне обслуговування свого заводу в Гетеборзі потужністю 126 тис. б/д, яке триватиме до п’яти тижнів.

А в Португалії нафтопереробник Galp заявив, що закриє свій НПЗ Sines потужністю 220 тис. б/д на технічне обслуговування протягом четвертого кварталу.

«На початку 2023 року ми спостерігали набагато вищий період технічного обслуговування до березня, і тому очікуємо, що прогноз осіннього технічного обслуговування буде нижчим – відповідно до типової тенденції технічного обслуговування, згідно з якою більший обсяг технічного обслуговування навесні зазвичай вказує на нижчий осінній ремонт», – сказала аналітик Woodmac Емма Хаушам.

З її слів, в останні місяці нафтопереробники також стикалися з нападами незапланованого технічного обслуговування, ймовірно, як наслідок обмеженого технічного обслуговування під час блокування через COVID-19 і під час рекордно високої рентабельності торік. 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти