У початок

Європейський ринок ДП отримує сигнали про зменшення пропозиції

Еталонні ф’ючерси на дизельне пальне демонструють ознаки напруженості ринку в Європі, оскільки трейдери пального продовжують стикатися з браком пропозиції.

Найтерміновіші контракти 18 лютого досягли найкрутішого відступу, де барелі для швидкої доставки коштують дорожче, ніж ті, що перебувають далі по кривій — із березня. Структура часто інтерпретується як ознака обмеженої пропозиції відносно попиту, коли трейдери готові платити надбавку за пальне, яке стане доступним раніше.

Постачання дизельного пального в Європі зазнали тиску через заплановані та позапланові відключення нафтопереробних заводів протягом останніх тижнів. Відповідно до даних Vortexa Ltd., зібраних Bloomberg, у січні також спостерігалося стрімке скорочення постачань до Європейського Союзу та Великої Британії.

Також є ознаки обмеження постачань на ринок США, який регулярно постачає вантажі до Європи. Запаси в країні є найнижчими за пору року з 2014-го, і ф’ючерси там також мають значну беквордацію.

«Вантажі, що перенаправляються до США, зворотні арбітражні переміщення з Амстердама –Роттердама – Антверпена до PADD 1 свідчать про жорсткий ринок США», — сказав Джордж Шоу, нафтовий аналітик Kpler. Для Європи це «має певний зворотний вплив на спреди газойлю, оскільки його ціна повинна бути вищою, щоб залучити потік вантажів зараз, коли попит сезонно відновлюється».

Холодна погода також сприяє європейському ринку: нижчі температури можуть збільшити попит на мазут, різновид дизельного палива. Нещодавній стрибок цін на природний газ є ще одним потенційним попутним вітром для цін.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти