Європейські виробники автомобілів і комплектуючих дедалі активніше шукають вихід у військовому секторі, намагаючись компенсувати втрати через перехід галузі на електромобілі. Про це пише Bloomberg.
Через нові технології деталі для традиційних авто втрачають попит, а сотні мільярдів євро, які уряди спрямовують на оборону, відкривають нові можливості для бізнесу.
Оборонні витрати ЄС зростають на тлі зниження підтримки США. Німеччина послабила бюджетні обмеження для збільшення фінансування армії, а Швеція, Чехія й країни Балтії також нарощують військові бюджети.
Перехід на виробництво військової техніки потребує значних інвестицій у переобладнання заводів і навчання персоналу, але компанії вже роблять перші кроки. Німецький виробник автозапчастин Schaeffler AG шукає партнерів в оборонній сфері, Trumpf SE + Co. вивчає можливість створення лазерів для знищення безпілотників, а угорська Büttner Kft переводить свої потужності на військове виробництво.
У Франції компанія Europlasma планує викупити завод Fonderie de Bretagne, який постачає литі деталі для Renault. «Це частина нашої стратегії диверсифікації в оборонному секторі, щоб відповісти на виклик національному суверенітету і зростаючому попиту в Європі», – заявили в компанії.
Volkswagen AG, який скорочує потужності й понад 40 тис. робочих місць, готовий до співпраці з військовими підрядниками. Rheinmetall AG розглядає можливість випуску бронемашин на заводі VW в Оснабрюці, а в Бельгії компанія John Cockerill Defense SA може переобладнати підприємство Audi у Брюсселі під оборонні замовлення.
Нагадаємо, автовиробник BMW попередив, що глобальна тарифна війна коштуватиме компанії цього року один мільярд євро.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти