У початок

Європейська комісія дала Orlen згоду на придбання 266 АЗС в Австрії

Orlen послідовно зміцнює свої позиції на зовнішніх ринках. Нещодавно компанія оголосила про укладення угоди про придбання 266 станцій австрійського бренду Turmöl, повідомляє Центр інформації про енергетичний ринок.

Коли процес буде завершено, це буде сьомий європейський роздрібний ринок, де клієнти зможуть скористатися послугами мережі Orlen. Трансакція дозволить майже на 97% реалізувати стратегічні плани компанії до 2030 року щодо кількості станцій. У результаті Orlen увійде у трійку найбільших паливних мереж Австрії, маючи приблизно 10% частки на ринку роздрібної торгівлі.

«Завдяки злиттю з Grupa Lotos і PGNiG ми маємо потенціал для реалізації амбітних планів розвитку, зокремаа в сфері роздрібних продажів. Рішення Єврокомісії наближає нас не лише до реалізації стратегічних цілей щодо зовнішньої експансії, а й до реалізації припущень, пов’язаних із енергетичною самодостатністю АЗС і розвитком альтернативних видів палива. Близько 40 із придбаних об’єктів в Австрії обладнані фотоелектричними панелями. Крім того, ми візьмемо під контроль аж 110 пунктів зарядки електромобілів у 34 місцях», — каже Даніель Обайтек, президент правління Orlen.

Умовну угоду з Doppler Group було укладено на початку липня цього року.

Європейська комісія, розглядаючи заявку Orlen, визнала, що операція відповідала правилам спільного ринку. Це означає зелене світло для Orlen на придбання 100% акцій Doppler Group у Doppler Energie, оператора австрійської мережі.

Угода охоплює 266 об’єктів, що працюють під брендом Turmöl.

Майже половина придбаних станцій — це популярні в Австрії станції самообслуговування, які дозволяють клієнтам купувати пальне й оплачувати його безпосередньо на заправці. Також придбана Orlen компанія має мережу зарядних пристроїв для електрокарів під брендом Turmstrom. До кінця року буде 110 зарядних точок у 34 місцях. 96 об’єктів пропонують автомийки, половина станцій – магазини, приблизно 80 мають концепцію громадського харчування. У рамках угоди також буде придбано Austrocard, що пропонує паливні картки для приватних і бізнес-клієнтів, які приймаються в більш ніж 500 місцях Австрії.

Стратегія групи Orlen до 2030 року передбачає, що мережа АЗС компанії складатиметься з 3,5 тис. точок і 45% з них буде розташовано поза межами Польщі.

На кінець ІІ кварталу 2023 року кількість АЗС Orlen становила 3 157, з них 1 919 — у Польщі й 1 238 — на зовнішніх ринках: Чехії, Литви, Німеччини, Словаччини у Угорщини.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти