У початок

Європейські автовиробники сподіваються на пом’якшення заборони ДВЗ з 2035 року

Європейські автовиробники, що переживають труднощі, сподіваються на полегшення, коли Брюссель наступного місяця представить пакет заходів для автомобільного сектору, який може послабити ефективну заборону на нові двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ), спочатку заплановану на 2035 рік, оскільки перехід на електродвигуни затримується. Про це повідомляє Reuters.

Автовиробники Європи — від Volkswagen до Renault — на початку десятиліття покладали великі надії на перехід до електромобілів і ставили перед собою амбітні цілі. Однак їхні зусилля зіткнулися з реальністю: попит виявився нижчим, ніж очікувалося, а конкуренція з боку Китаю — жорсткішою.

Брюссель має намір представити заходи, спрямовані на підтримку регіональної автомобільної промисловості, одного з найважливіших секторів ЄС, в умовах високих цін на енергоносії, мит на експорт до США та азійських конкурентів, які поглинають ринок блоку.

Німецькі автовиробники і Європейська асоціація автовиробників закликали до послаблення правил, спрямованих на стимулювання розвитку автомобілів з акумуляторним або паливним елементом електромобілів, тоді як власник Fiat-Maserati, Stellantis, попередив, що галузь ризикує «незворотним спадом» без сторонньої допомоги.

Положення, яке передбачає, що всі нові автомобілі з 2035 року повинні мати нульовий рівень викидів, було прийнято в березні 2023 року, коли перспективи для акумуляторних електромобілів були кращими.

Зараз галузь наполягає на поступках. Вона сподівається, що Європейська комісія погодиться з тим, що CO2-нейтральне паливо, таке як біопаливо, може продовжувати використовуватися для двигунів внутрішнього згоряння, а також для гібридів, що підключаються до мережі, або для подовжувачів запасу ходу.

Автовиробники, включаючи найбільшого європейського Volkswagen, стверджують, що нерухомі цілі більше не мають сенсу, і що ринок, а не законодавці, повинен вирішувати, коли ДВЗ будуть повністю виведені з експлуатації. Натомість вони віддають перевагу стимулам для підвищення попиту на електромобілі.

Попит на електромобілі в Європі зростає, але не такими темпами, як колись планували автовиробники. Дані ACEA показують, що частка ринку акумуляторних електромобілів за перші 10 місяців року становила 16%, порівняно з 13% роком раніше.

Стурбованість щодо заряджання залишається проблемою для споживачів, оскільки центральна й східна Європа відстають у розвитку інфраструктури, а високі витрати на електроенергію викликають занепокоєння в Німеччині.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти