Європейському Союзу вдається замінити постачання дизельного пального з росії — безперечно головного зовнішнього постачальника блоку до того, як у лютому почалася заборона на морський імпорт.
Успіх стане полегшенням для урядів усього континенту, оскільки раніше росія часто складала понад половину постачань, що доставлялися до ЄС і Великобританії. Нездатність знайти альтернативу поставила б під загрозу доступність палива, яке використовується в усьому, від промисловості й вантажних перевезень до автомобільного транспорту.
Натомість постачання з інших країн різко зросли. Згідно з даними, зібраними Bloomberg аналітичною компанією Vortexa Ltd, загальна кількість надходжень дизельного пального й газойлю — дуже схожого палива — у травні зросте до чотиримісячного максимуму, що становитиме близько 1,25 млн барелів на день (б/д).
За винятком періоду безпосередньо перед початком заборони на імпорт, коли країни готувалися до заборони, травневі потоки відповідають середнім обсягам постачань 2022 року й збільшуються з року в рік.
Постачання з Близького Сходу й США на високому рівні. Очікується, що потік із Саудівської Аравії досягне нового максимуму близько 324 тис. б/д, тоді як потік із США буде найвищим із серпня 2020 року.
Постачання з Азії мають скоротитися цього місяця через менші потоки з Китаю й Сингапуру, хоча очікується зростання дизельних вантажів з Індії.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти