У початок

Виробники відновлюваного палива можуть зіткнутися з дефіцитом сировини

Світові виробники відновлюваного палива ось-ось зіткнуться з проблемою недостатніх запасів відпрацьованого масла, повідомляє Bloomberg.

За даними лобістської групи Transport & Environment, до 2030 року глобальні цілі щодо виробництва екологічно чистого авіаційного палива вимагатимуть щонайменше удвічі більшої кількості використаної кулінарної олії, ніж можна зібрати в США, Європі й Китаї, разом узятих. Це не враховує відпрацьованого масла, необхідного для виробництва інших видів палива, особливо відновлюваного дизельного пального.

Зі слів представників групи, використання західними країнами рослинної олії для виробництва біопалива призвело до залежності від імпорту з Азії, зокрема з Китаю. «США та європейським країнам бракуватиме постачань UCO (Used cooking oil), якщо вони зроблять ставку на цю єдину сировину» для сталого авіаційного палива.

Відпрацьоване масло — ключовий компонент відновлюваного палива, але це обмежено практичними реаліями щодо того, скільки можна зібрати. T&E давно сумнівався, що деякі компанії дотримуються стандартів й насправді замість цього збирають іншу сировину, наприклад пальмову олію.

2023 року імпорт UCO у США зріс більш ніж утричі порівняно з роком раніше. Торік європейські країни використали майже 7 млн тонн відпрацьованої олії для виробництва біопалива, що приблизно у вісім разів більше, ніж було зібрано. Більшість надходить від ресторанів і виробників харчових продуктів.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти