У звіті, поданому до Глобальної сільськогосподарської інформаційної мережі Міністерства сільського господарства США про зовнішню сільськогосподарську службу, повідомляється, що тимчасові антидемпінгові мита Європейського Союзу на біодизельне й дизельне пальне з відновлюваних джерел вплинули на внутрішню біодизельну промисловість Китаю.
На початку цього року ЄС ввів тимчасові антидемпінгові мита обсягом до 36,4% на біодизельне паливо й відновлюване дизельне пальне, отримане гідрогенізацією (HDRD). Згідно зі звітом, у березні 2024 року Китай розпочав процес модифікації національних стандартів на біодизель B5 у рамках своїх зусиль з підготовки до переходу споживання біодизельного пального з експорту на внутрішній ринок.
У звіті зазначається, що біодизель у Китаї зараз в основному використовується для екологічно чистих пластифікаторів, виробництва електроенергії, рибальських суден і сільськогосподарського обладнання. Нині на автомобільний транспорт припадає понад третину загального попиту на біодизельне пальне в країні.
Зараз у Китаї є 48 біодизельних заводів загальною потужністю 4 млрд л (1,06 млрд галонів), порівняно з 48 заводами потужністю 3,7 млрд л 2023 року й 46 заводами потужністю 3,5 млрд л 2022 року. Очікується, що використання потужностей досягне 49% 2024 року порівняно з 60% торік і 43% 2022 року.
Зараз у країні також є 14 об’єктів HDRD загальною місткістю 2,5 млрд л порівняно з 12 об’єктами з місткістю 2,2 млрд л минулого року й 11 об’єктами з 2 млрд л місткості 2022 року. Очікується, що використання потужностей HDRD знизиться до 36 % цього року порівняно з 45% торік і 47% 2022 року.
Очікується, що виробництво дизельного пального на біологічній основі досягне 2,85 млрд л цього року, включаючи 910 млн л виробництва HDRD. Виробництво біодизелю становило 3,235 млрд л 2023 року й 2,43 млрд л 2022-го, а виробництво HDRD становило 1 млрд л і 940 млн л відповідно.
Очікується, що експорт біодизелю цього року впаде до 2 млрд л порівняно з 2,776 млрд л 2023 року й 2,054 млрд л 2022-го. Очікується, що експорт цього року включатиме 840 млн л HDRD порівняно з 900 млн л 2022 й 2023 рр..
2024 року прогнозується імпорт дизельного пального на біоматеріалі на рівні 50 млн л порівняно з 291 млн л 2023 року й 358 млн л 2022-го.
Відпрацьована кулінарна олія є вихідною сировиною для виробництва біодизельного палива в Китаї. Очікується, що 1,897 млн метричних тонн підуть на виробництво біодизелю цього року, а 890 тис. метричних тонн, як очікується, піде на виробництво HDRD.
Очікується також, що частка біодизельної суміші 2024 року досягне 0,3% цього року, порівняно з 0,2% у 2022 і 2023 роках.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти