Відправлення дизельного пального і газойлів з російських портів у серпні зменшилися на 5% порівняно з липнем і склали 4,15 млн тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
Зменшення обсягів відвантажень було зумовлено логістичними проблемами й несприятливими погодними умовами в акваторії чорноморських портів, що спостерігалися в середині серпня.
Як і в липні, Туреччина залишається головним напрямком постачань російських дистилятів. Минулого місяця на турецькі термінали було відвантажено 1,58 млн тонн дизпального і газойлів, це складає 38% від загального обсягу російського морського експорту.
Відвантаження в Бразилію зростають третій місяць поспіль. У серпні обсяги відправлень дистилятів, для яких кінцевим пунктом призначення було вказано бразильські порти, склали 761 тис. тонн, це 18% від загального російського морського експорту. За даними Консалтингової групи «А-95», це максимальний відвантажений обсяг дизпального й газойлю за цим напрямком із початку року.
У країни Африки минулого місяця було відвантажено 969 тис. тонн дистилятів, що складає 23% від загального російського морського експорту. Найбільші обсяги було відвантажено у напрямку Лівії (209 тис. тонн), Тунісу (119 тис. тонн) й Марокко (113 тис. тонн). Прямі постачання в порти країн Близького Сходу скорочуються шостий місяць поспіль. У серпні в регіон було відвантажено 74 тис. тонн дистилятів проти 363 тис. тонн у липні. Минулого місяця постачання здійснювалися лише в Ліван і Саудівську Аравію, тоді як у липні продукт відвантажувався у п’ять країн. Утім, фактичні обсяги надходжень російського дизпального й газойлів вищі, оскільки деякі партії продукту перевантажуються з судна на судна у Червоному морі й потім прямують до Саудівської Аравії, ОАЕ або інших країн регіону.
Згідно з даними Консалтингової групи «А-95», близько 490 тис. тонн дизпального й газойлів, відвантажених з російських портів у серпні, не мали кінцевого пункту призначення. Частину цих обсягів було перевантажено з судна на судно у грецькій Каламаті.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти