У червні 2021 р. імпорт дизельного пального в Україну скоротився на 6% порівняно з аналогічним періодом торік і склав 533,4 тис. т. Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95» з посиланням на дані власного дослідження.
Імпорт з Білорусі зменшився на 17,3%, до 175,2 тис. т, що було очікувано в зв'язку з ремонтними роботами на Мозирському НПЗ, а також зі скороченням перероблення нафти на НПЗ «Нафтан».
Зниження постачань з Білорусі ринок частково компенсував за рахунок інших напрямків. Зокрема, відвантаження з Литви виросли майже на 50%, до 73,3 тис. т, порівняно з обсягом постачань червня-2020 (49,3 тис. т).
У портах було оформлено близько 87 тис. т дизельного палива (+21% до червня минулого року), з яких 54 тис. т припало на Туреччину, 12,6 тис. т – на Туркменістан, 7,8 тис. т - на Грецію. Також було відзначено морські постачання з Малайзії (2 тис. т), Ізраїлю (700 т) та Індії (200 т). Найбільшим імпортером морського ресурсу виступили структури Wexler Group з обсягом 20 тис. т.
Постачання ДП з Російської Федерації скоротилися на 15%, до 197 тис. т. З цього обсягу 118,8 тис. т було імпортовано залізницею (+7% до червня-2020). Ще 78,3 тис. т ресурсу виробництва «Роснафти» через термінал у Гомелі було відвантажено оператором постачань – компанією Socar New Energy.
Зокрема, 23,4 тис. т роснафтівського ДП було імпортовано на адресу «Сокар Енерджі Україна». По 17,7 тис. т і 16,3 тис. т російського ДП отримали компанії «Бел Петрол Трейдинг» і «БРСМ-Нафта» відповідно. Також 8,1 тис. т було постачено для WOG і 7,3 тис. т – для компанії «Лібро Трейдинг».
Як повідомляв enkorr, Мозирський нафтопереробний завод (Білорусь) завершує капітальний ремонт, який тривав близько місяця.
Нагадаємо, баланс українського ринку дизпального в 2020 р. збільшився на 5,8% – до рекордних за весь період спостережень 7,39 млн т. При цьому внутрішнє виробництво зросло на 39% – до 1,12 млн. т, а імпорт додав 1,4% і склав 6,26 млн. т.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти