У початок

УЗ готова підписати «рамку» з чотирма постачальниками масел

Також є російською мовою

АТ «Укрзалізниця» оприлюднило наміри щодо укладення рамкового контракту на закупівлю 1,5 тис. т масел М14-Г2ЦС з 4 постачальниками за підсумком аукціону. Про це свідчать дані в системі ProZorro.

Відзначимо, ця процедура є формальною, і ціни, заявлені претендентами, буде встановлено в рамках окремих закупівельних процедур.

Тим часом попередня ціна ресурсу, запропонована компанією «Торум», становить 22 915 грн/т, компанією «Міроіл» – 23 094 грн/т. «КСМ-Трейд» і «Корнет Холдинг» запропонували граничні ціни на рівні 23 300 і 23 816 грн/т відповідно.

Відзначимо, ще один тендер, яким передбачено закупівлю 5 тис. т моторних масел М-14В за рамковою угодою, перебуває на етапі перекваліфікації учасників. Нагадаємо, заявки подали «Корнет Холдинг», «КСМ-Трейд», «Торум», «Міроіл» та «Араз Оіл». За рішенням АМКУ, останню компанію до аукціону не допущено.

Як повідомляв enkorr, на етапі оголошення «рамок» «Укрзалізниця» заявляла, що планує укласти рамкові угоди «з широким колом постачальників масел» – до 12 компаній.

На відмову постачальників від участі в конкурсі, ймовірно, вплинули дискримінаційні умови допуску. Як було повідомлено раніше, на тендери «Укрзалізниці» допускають дві категорії постачальників: або ті, які мають досвід постачання цієї продукції в 2015-2017 роках, або ті, хто пройшов дорогу і тривалу процедуру допуску застосування масел, спеціально розроблену «Укрзалізницею» (вимоги СТП-Н 04-009:2017).

На думку ТОВ «Євро Ойл Продакшн» (афілійована з «Корнет Холдинг»), така сертифікація створює нерівні умови, оскільки постачальники масел в 2015-2017 роках не повинні були проходити цю процедуру, яка вимагає значних витрат. Нині її пройшли тільки «Євро Ойл Продакш» і ТОВ «Hill Corporation». Для створення справедливого ​​конкурентного середовища «Євро Ойл Продакшн» пропонувала зобов'язати всіх претендентів пройти або хоча б розпочати процедуру допуску. Проте Антимонопольний комітет відмовив компанії у відповідній скарзі.

АТ «Укрзалізниця» – найбільший споживач мастильних матеріалів в Україні, оскільки закуповує щорічно десятки позицій загальним тоннажем близько 15 тис. т. У 2019 році сума витрат на цю номенклатуру склала понад 560 млн грн.

Рамкові тендери на закупівлю масел уперше було оголошено влітку 2020 р.. Процедура цих конкурсів така: після надходження заявок УЗ проведе їх кваліфікацію щодо відповідності тендерним умовам. Надалі з цими компаніями буде укладено рамкові угоди. Між постачальниками, з якими підписано контракти, періодично проводитимуться конкурси цінових пропозицій.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти