У початок

«Укрзалізниця» готова підписати «рамку» на ДП із 12 постачальниками

Також є російською мовою

АТ «Укрзалізниця» 25 лютого оприлюднило наміри щодо укладення рамкового контракту на постачання 206 тис. т дизпального в 2021 р. з 12 трейдерами за підсумком аукціону. Про це свідчать дані в системі ProZorro.

Основний пул претендентів складається з компаній, які підписали рамкову угоду з залізницею ще торік. Це зокрема ОККО, «Анвітрейд», «Торум», «Сокар Україна», «Газтрім», «Глуско Україна», «Альянс Енерго Трейд», «Ойл Трейд 2018», «Лівайн Торг» і Південна паливо-експедиційна компанія.

Крім них у список учасників увійшли новачки – «Мартін Трейд» і «Вог Трейд Ресурс». При цьому заявки компаній «Маддокс Україна» і «Паралель-М-ЛТД», які також уперше подалися на «рамку», було відхилено тендерним комітетом.

Варто відзначити, що всі претенденти виставили граничні очікувані ціни, які було визначено «Укрзалізницею» ще у вересні 2020 р., – 23 733 грн/т. Притому, що середня крупногуртова ціна 25 лютого поточного року, за даними Консалтингової групи «А-95», склала 25 910 грн/т.

Відзначимо, що ця процедура формальна, і заявлені претендентами ціни і націнки будуть встановлюватися в рамках окремих закупівельних процедур. Дату перших аукціонів ще не визначено.

Як повідомляв enkorr, «рамку» на 2021 рік було оголошено у вересні 2020 р.. При закупівлі за рамковими контрактами зберігається попереднє формульне ціноутворення. Для більшості учасників ринку воно передбачає розрахунок ціни за 10 котируваннями Med FOB Italy до отримання рознарядки на відвантаження палива за курсом на дату рознарядки, до неї приплюсовуватиметься фіксована маржа в гривні, яка буде визначатися за підсумком аукціону.

Відзначимо, що в 2020 році конкуренція на торгах різко зросла, що призвело до зниження розрахункової маржі: якщо в 2019 році вона становила $60-70/т, то на останніх торгах 2020 року вона впала до $30/т. Найбільшим постачальником УЗ в 2020 році стала Wexler Group.

Формульне ціноутворення при закупівлі нафтопродуктів було введено в «Укрзалізниці» восени 2018 року, що призвело до зниження закупівельних цін до рівня крупногуртових, тоді як раніше премії досягали $100/т.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти