У початок

UKRNAFTA торік збільшила проливи пального майже на 50%

Мережа автозаправних комплексів «Укрнафта» (ТМ UKRNAFTA) за результатами 2024 року збільшила свою частку на внутрішньому роздрібному ринку до 7,62% та увійшла в трійку найбільших мереж в Україні за проливами пального. Про це повідомив директор з комерційних питань ПАТ «Укрнафта» Сергій Федоренко, передає «Інтерфакс-Україна».

«Ми за минулий рік увійшли в топ-3 мереж АЗС за проливами, тоді як 2023-й рік ми закінчили шостими за цим же показником», – сказав він журналістам.

Федоренко уточнив, що АЗК UKRNAFTA у 2024 році збільшили реалізацію нафтопродуктів на 47,3%, тоді як АЗК під ТМ Glusco – на 69,4% порівняно з результатами 2023 року.

За його словами, середньодобова реалізація на одному АЗК UKRNAFTA у минулому році зросла на 43,6%, на АЗК Glusco – на 61,4%.

Директор з комерцыйних питань UKRNAFTA додав, що у другому півріччі середньодобові продажі на АЗК перевищили рівень 4 тис. л, але задача - продавати в середньому по 5 тис. л на заправку.

«Наша задача (після досягнення трійки лідерів) далі змагатися – своїм сервісом, цінами, як на B2B ринку, так і на B2C ринку», – підкреслив Федоренко.

Серед інших досягнень та складових успіху він також назвав власний застосунок, який компанія доволі швидко розробила та запустила. За його словами, вже майже 1 млн клієнтів користується застосунком UKRNAFTA, і кожен місяць додається приблизно 50-60 тисяч клієнтів.

«Ми за 2024 рік увійшли в топ-3 найбільш скачаних бізнес-застосунків в Apple Store та в Play Market разом з «Новою поштою» та «Укрпоштою», – відзначив директор з комерційних питань UKRNAFTA.

Вагома частка нафтопродуктів була реалізована за програмою лояльності (-2 грн на л бензина чи дизелю та -0,5 грн на LPG), тобто з нуля компанія досягла рівня, коли вже 55% нафтопродуктів продається за програмою лояльності.

«Наша задача – зайти в стандартні для топів ринку 80-90%+ продажу за програмою лояльності нашим клієнтам, які завжди з нами», – сказав Федоренко.

Він також повідомив, що UKRNAFTA наразі є №1 на ринку B2B для державних та муніципальних поставок.

За його словами, якщо до передачі під контроль держави в кінці 2022 року компанія не мала власних талонів та карт, і була більш об'єктом, а не суб'єктом на цьому ринку, то зараз вже більше 40% продажів нафтопродуктів на заправках йде юридичним особам: у 2024 році цей показник зріс більш ніж в три рази в порівнянні з 2023-м.

Директор з комерційних питань уточнив, що наразі в мережі АЗК UKRNAFTA працює 544 АЗК, з яких більше сотні – в військових умовах.

Компанія також за два роки надала 2,5 млрд грн допомоги Силам оборони, у тому числі – більше 80 підрозділів отримують її системно, додав Федоренко.

«Укрнафта» - найбільша нафтовидобувна компанія України, є оператором національної мережі АЗС. У березні 2024 року компанія вступила в управління активами Glusco і загалом оперує 544 АЗК - 461 власних і 83 в управлінні.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти