ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» (УДП), яке здійснює річкові перевезення по Дунаю, ввело в дію нові норми витрат палива для портових буксирів. Про це з посиланням на повідомлення в.о. генерального директора УДП Дмитра Москаленка пишуть «Порти України».
З його слів, суднові випробування тривали понад місць. Витрати палива у різних режимах вимірювались як інструментально, так і в онлайн-режимі за допомогою системи обліку витрат палива і місцеперебування суден, компонентом якої є витратоміри.
«Наприклад, було виявлено, що норма, встановлена для ходу вгору, перевищує фактичні показники на 53%. Замість 123 л на годину буксир споживає лише 80 л. Норма для маневрів перевищує фактичні показники на 45%, норма для стоянки на 158%», — написав Москаленко у Facebook.
Величезну роль у наведенні ладу з обліком пального відіграли нові витратоміри, які фіксують обсяг палива, що подається у двигун. Адже інструментальне вимірювання не завжди гарантує коректний результат, є багато факторів, що можуть впливати на точність.
Завдяки системі обліку витрат пального і місцеперебування суден УДП зможе економити мільйони гривень щомісяця, наголосив Москаленко.
УДП експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту і приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Компанія у 2022 року збільшила перевезення вантажів порівняно з 2021 роком. Зокрема у січні-жовтні річковим флотом перевезено майже 1,5 млн тонн вантажів.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти