Зростання вартості імпорту вантажів до Гамбурга з літа призводить до підвищення цін на дизельне пальне у північній Німеччині. Водночас велика доступність продукції штовхає ціни вниз навколо нафтопереробного заводу PCK Schwedt потужністю 226 тис. барелів на добу (б/д) біля кордону з Польщею, головним чином через те, що польські покупці імпортують менше з цього заводу, повідомляє Argus.
Значно нижчі оптові ціни в Польщі напередодні парламентських виборів у жовтні зробили імпорт з Німеччини неекономічним. Принаймні один постачальник, який відвантажує продукт з PCK Schwedt, почав знижувати ціни на дизельне пальне, намагаючись повернути польських покупців.
Цей розрив у цінах між північною й східною Німеччиною, ймовірно, збільшуватиметься далі, тому що витрати на імпорт до північної Німеччини, швидше за все, продовжуватимуть зростати. Зменшення експорту з росії на тлі зростання попиту на дизпальне в північно-західній Європі й низької внутрішньої пропозиції може призвести до обмеження наявності ДП. Залишається з'ясувати, чи зможе Німеччина імпортувати достатньо зимового ДП, щоб запобігти дефіциту постачань, і якщо так, то за якою ціною. Тому деякі трейдери прогнозують підвищення цін на імпортних пунктах по всій країні.
На південному заході Німеччини ціни падають, тому що високі темпи виробництва на НПЗ Miro в Карлсруе продуктивністю 299 тис. б/д призводять до надлишку пропозиції. Але виробництво скорочено на НПЗ Bayernoil на півдні Німеччини потужністю 207 тис. б/д: витік на установці десульфуризації на заводі в Нойштадті не буде усунено до 7 жовтня, а збій в роботі установки гідрокрекінгу помірного ступеня ще більше обмежив виробництво на тому самому місці. Це значно підштовхнуло регіональні ціни з другого тижня вересня, а триваючий ремонт, як вважають трейдери, найімовірніше, продовжить дефіцит протягом жовтня.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти