Виробництво дизельного пального в росії у серпні скоротилося на 7,5% порівняно з червнем і становило 7,1 млн тонн, повідомляє Reuters із посиланням на джерела в галузі.
За даними агентства, російські НПЗ втратили за місяць 600 тис. тонн виробництва дизелю, і настільки ж знизився випуск у річному вираженні.
Істотний провал пов'язано зокрема з аварією на омському НПЗ «газпромнєфті» — найбільшому в росії. 26 серпня на заводі, що випускає десяту частину всього палива в країні, пролунав вибух, після чого підприємство було змушене зупинити одну з установок первинного перероблення нафти — АВТ-11 (на неї припадає 41% потужності заводу).
Більш ніж удвічі у серпні скоротив випуск рязанський НПЗ «роснєфті», що постачає паливом зокрема москву. На заводі на ремонт стала третина первинних потужностей і більш ніж половина потужностей гідроочищення дизелю, внаслідок чого виробництво знизилося на 60%, або 240 тис. тонн.
Крім того, 160-180 тис. тонн дизпального пішли з ринку через ремонти на волгоградському й новокуйбишевському НПЗ. Перший двічі цього року потрапляв під атаки дронів і частково зупиняв виробництво, проте до літа всі пошкодження було відремонтовано.
Через зниження випуску дизпального російські нафтовики пожертвують експортом: його обсяги в серпні впали до мінімуму майже за рік — 2,7-2,8 млн тонн, оцінює Reuters. За даними LSEG, експортні постачання дизпального з російських портів у напрямку Бразилії у серпні можуть скоротитися до мінімуму з лютого 2023 року – близько 450 тис. тонн. Експорт дизпального з рф у напрямку Туреччини у серпні може скоротитися до 1-1,1 млн тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти