Згідно з даними Головного митного управління в середу, імпорт мазуту в Китай за січень і лютий зріс на п'яту частину порівняно з роком раніше.
Імпорт за перші два місяці року становив 3,59 млн метричних тонн, що на 21% більше, ніж за відповідний період 2023 року.
Імпорт мазуту в Китай зміцнився відповідно до тенденції, яка виникла торік, коли незалежні нафтопереробні заводи (НПЗ) збільшили закупівлі мазуту для використання як дешевої сировини.
У той час як січневий імпорт зріс порівняно з попереднім місяцем, лютневі постачання досить різко впали через високий рівень запасів і на тлі сезонного затишшя під час новорічних свят за місячним календарем, які були на початку лютого цього року.
Обсяги імпорту включали закупівлі в рамках звичайної торгівлі, які обкладаються ввізним митом і податком на споживання, а також імпорт на митне зберігання.
Тим часом експорт морського палива з Китаю за січень і лютий зріс на 2,1% порівняно з минулим роком — до 2,85 млн тонн.
Експорт морського палива з низьким вмістом сірки в Китаї вимірюється в основному продажами з митного зберігання для суден, які курсують міжнародними маршрутами.
Зростання експорту за період січень-лютий відбулося після того, як 2023 року Китай зафіксував постачання мазуту з дуже низьким вмістом сірки (VLSFO) обсягом 18,63 млн метричних тонн, що на 3,2% щорічно зростає на тлі загального зростання бункерівної діяльності в Азії.
Напруга в Червоному морі з листопада підвищила попит на паливо, коли кілька кораблів змінили курс і взяли більше палива, проходячи повз ключові бункерні центри у Сингапурі й Об’єднаних Арабських Еміратах.
Продажі морського бункерного палива у Сингапурі й порту «Фуджейра» зафіксували річний приріст з початку цього року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти