Згідно з даними статистичного офісу Польщі, в лютому обсяги виробництва автомобільного бензину в країні зменшилися на 21%, до 385 тис. тонн. Випуск дизельного палива практично не змінився й становив 1,32 млн тонн.
Заводи Orlen на початку року зберегли високі темпи виробництва дизпального, тоді як попит на внутрішньому ринку й експортних напрямках збуту був сезонно низьким. Як наслідок, це позначилося на обсягах імпорту палива приватними компаніями — минулого місяця імпорт ДП й газойлю у балтійські порти Польщі впали до мінімуму за останні півтора року.
Випуск мазуту в лютому збільшився на 4%, до 306,6 тис. тонн, у зв’язку з високим сезонним споживанням у сегменті опалення.
Виробництво скрапленого газу минулого місяця збільшилося на 35%, до 40,9 тис. тонн.
За два місяці обсяги виробництва бензину в Польщі зросли на 17%, до 872 тис. тонн. Зростання випуску високооктанового палива зумовлено не лише збільшенням переробки сировини, а й переходом польського ринку на споживання бензину E10, який передбачає збільшення частки етанолу в суміші. Orlen — єдиний виробник бензину E10 у Польщі, який за рахунок додавання більшої кількості спирту зміг збільшити фізичні обсяги виробництва.
Виробництво дизельного пального за два місяці цього року збільшилися на 9%, до 2,63 млн тонн.
Виробництво мазуту в січні-лютому зросло на 11%, до 633,6 тис. тонн. Водночас випуск скрапленого газу зменшився на 18%, до 71 тис. тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти