Імпорт реактивного палива у Сингапуру, ймовірно, досяг багаторічного максимуму у грудні минулого року, при цьому Індія була головним постачальником, оскільки арбітраж до Європи залишився закритим, свідчать торговельні джерела Reuters і дані відстеження руху суден.
За імпортом авіаційного палива в крихітне місто-штат уважно стежать ринки, оскільки це головний центр торгівлі й зберігання рафінованого палива в Азії.
Великі пропозиції до Сингапуру й очікування збільшення експорту з Китаю після того, як його нафтопереробники минулого тижня отримали свою першу партію експортної квоти на 2025 рік, можуть вплинути на спотові ціни на авіаційне паливо в Азії, додали джерела на умовах анонімності.
За оцінками LSEG, Kpler і торговельних джерел, імпорт авіаційного палива у Сингапур зріс до 2,55 млн барелів у грудні порівняно з приблизно 2 млн барелів попереднього місяця, причому більшість постачань надходить з Індії й Південної Кореї.
Індія переспрямувала свій експорт авіаційного палива й гасу з Європи до решти Азії, оскільки арбітраж між сходом і заходом залишався закритим, заявив аналітик FGE Лю Сюантін у своїй записці, додавши, що зростання пропозиції призвело до зниження рейтингу з середини грудня.
Реконструкція, розріз між цінами на авіаційне паливо й 10-проміле дизельного пального, у середньому становила 80 центів за барель за останні два тижні проти середньої премії у листопаді на рівні 80 центів.
Індійські нафтопереробники зазвичай продають нафтопродукти через спотові тендери трейдерам, які відправляють ці обсяги в Азію або північно-західну Європу, залежно від арбітражних можливостей.
Експорт Індії в Азію досяг багаторічного максимуму у листопаді, оскільки вона не експортувала жодного товару у північно-західну Європу.
Її грудневий експорт цим напрямком становив близько 1 млн барелів, що мало змінилося порівняно з жовтневим дворічним мінімумом, показали дані LSEG і Kpler.
Окремі нафтопереробники північно-східної Азії також перейшли на продаж авіаційного палива замість дизельного протягом останніх двох місяців, спокушені кращою маржею, повідомило джерело у північно-східній Азії.
Зі слів двох аналітиків, різниця цін між Сходом і Заходом все ще вказує на те, що Схід є кращим пунктом призначення для вантажів із завантаженням у січні.
Деякі барелі індійського походження продовжуватимуть надходити до азійських берегів цього місяця, оскільки купівельна активність із північно-західної Європи потребуватиме деякого часу, щоб пожвавитись, а азійські ціни мають ще більше ослабнути, щоб арбітражне вікно знову відкрилося, повідомляє одне з сингапурських джерел торгівлі.
Близько 600 тис. барелів індійського авіаційного палива у січні буде відправлено у південно-східну Азію й Австралію, повідомило джерело, дотичне до суднових брокерів.
Однак деякі трейдери очікують, що незабаром з’являться потоки авіаційного палива з Близького Сходу й Індії до північно-західної Європи, оскільки запаси в центрі перероблення й зберігання «Амстердам–Роттердам–Антверпен» (ARA) за вісім місяців упали майже до мінімуму.
Зі слів третього торгового джерела, китайські барелі покриють повну потребу азійських ринків протягом цих двох місяців, а постачальники, що змінюються, можуть знову знайти точки збуту на захід.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти