За 10 місяців обсяги імпорту дизельного пального в Бразилію збільшилися на 8%, до 10,5 млн т, свідчать дані Міністерства розвитку, промисловості й зовнішньої торгівлі країни.
Зростання закупівель зумовлено збільшенням споживання палива у сільськогосподарському сегменті. Крім того, посуха в окремих штатах і неможливість генерувати електроенергію на ГЕС змушувала промислові компанії використовувати дизельну генерацію.
Головними постачальниками дизельного пального у Бразилію були росія, США й ОАЕ. При цьому тільки з росії збільшився імпорт палива. За 10 місяців обсяги постачань звідти зросли на 67%, до 7,07 млн т. Імпорт із США впав удвічі – до 1,36 млн тонн, а з ОАЕ — на 33%, до 659 тис. тонн.
Експансія росії на бразильському дизельному ринку стала наслідком ембарго, впровадженого країнами G-7 на початку лютого 2023 року. Після заборони експорту нафтопродуктів до ЄС російські компанії були змушені шукати нові ринки.
Збільшення постачань до Бразилії призвело до скорочення продажів палива американськими й арабськими виробниками. Збільшити свою частку у бразильському імпорті російським постачальникам вдалося завдяки впровадженню знижок. 2024 року Бразилія імпортувала російське дизельне пальне за цінами, у середньому на $77/т нижчими від цін на американське паливо.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти