У початок

У Energy Intelligence прогнозують кризу постачань ДП після запровадження ембарго

Через те, що глобальні потоки дизельного пального змушені змінити маршрут, назріває криза постачань, вважають у Energy Intelligence. Очікується, що росія націлиться на імпортні ринки Південної Америки й Африки і вивільнить більше дизельного пального США й Близького Сходу для надходження в Європу.

Комісар ЄС з питань енергетики Кадрі Сімсон наполягала в Абу-Дабі 15 січня, що Європа готова до такого кроку, а країни-члени мають стратегічні запаси продуктів, які охоплюють 60 днів нафтопродуктів як початковий буфер.

Нова торгівля з Близькосхідною затокою також може призвести до перешкоди нарощуванню місцевого виробництва через так звані «обміни походження», вважають трейдери. Кажуть, деякі російські ULSD вже було обміняно в Туреччині, яка не входить у ЄС.

«Ви вводите російське дизельне пальне (ДП) у свою систему, або російський мазут, і ви експортуєте свою власну продукцію в Європу й США», — каже одне джерело в торгівлі.

Європейські трейдери спростували припущення про те, що пальне, на яке накладено ембарго, може просто переміщуватися через резервуари, що не належать до ЄС, і повертатися назад у Європу.

«Майджори не зможуть прийняти це, і будь-яка країна ЄС постраждає, якщо вони це зроблять. Зараз так легко все відслідковувати», — каже один. «Крім того, фінансування стає дуже важким без сертифікатів походження», — додає він.

Якими б не були обхідні шляхи, загальне падіння російського експорту дизельного пального, швидше за все, погіршить і без того обмежені глобальні дизельні баланси.

Підвищення тарифів на чисті танкери, що також підвищить витрати на пальне в Європі, залежній від імпорту, також є в плані. Ціни на танкери з країн Близького Сходу в Європу вже близькі до трирічного максимуму на рівні $60 за тонну, і очікується, що цього року вони зростуть щонайменше вдвічі.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти