Чилі має на меті розпочати виробництво стійкого авіаційного палива (SAF) на великому заводі до 2030 року й використовувати паливо, виготовлене з олій, жирів, біологічних і міських відходів, для задоволення половини своїх авіаційних потреб до 2050 року. Про це з посиланням на оприлюднений у середу урядовий звіт пише Reuters.
Звіт «Дорожня карта SAF до 2050 року» представила Фернанда Кабаньяс, програмний координатор чилійського державно-приватного проєкту «Чистий політ», який спрямовано на декарбонізацію авіаційної галузі країни, на авіаційній конференції в Сантьяго.
Чилі очікує, що повітряне сполучення подвоїться до 2040 року, і SAF відіграє важливу роль у допомозі країні досягти цілей декарбонізації, йдеться у звіті.
SAF можна змішувати зі звичайним реактивним паливом, щоб зменшити викиди до 80% без модифікації двигуна.
«Понад 50% скорочення викидів вуглецю буде досягнуто за допомогою SAF, — сказала Кабаньяс в інтерв’ю в кулуарах конференції. — Це відіграє переважну роль у досягненні наших цілей чистого нуля».
Зі слів Кабаньяс, оцінок щодо того, скільки завод вироблятиме пального 2030 року, наразі немає.
Авіакомпанії поспішають купувати SAF, щоб досягти цілей сталого розвитку, але пропозиція невелика, а методи виробництва дорогі, тому таке паливо коштує в три-п’ять разів дорожче, ніж традиційне авіаційне паливо.
Кабаньяс відзначила сильну конкуренцію в регіоні за джерела SAF і сказала, що програма зустрілася з місцевими представниками лісового господарства, сільського господарства й водневої промисловості, щоб визначити, скільки сировини вони можуть постачати.
Повне дослідження життєздатності та економічні прогнози щодо того, скільки SAF і з яких джерел може виробляти Чилі, очікується приблизно через шість місяців.
Крістіна Сегура, керівник відділу біоенергетики Університету «Консепсьйон», сказала на конференції, що її відділ прагне виробити перший в країні літр SAF.
Очікується, що найближчими тижнями адміністрація президента США Джо Байдена оприлюднить попередню кліматичну модель для моделі субсидування SAF Сполучених Штатів. Субсидії для фермерів та інших постачальників сировини покликані допомогти США виробляти 3 млрд галонів SAF, порівняно з поточними 15,8 млн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти