росія у червні 2024 року скоротила експорт нафтопродуктів через свої морські порти на 4,2% у добовому вираженні до попереднього місяця до 8,894 млн т на тлі позапланових ремонтів НПЗ і внутрішнього попиту, свідчать розрахунки Reuters і дані джерел.
До червня 2023 року експортна перевалка палива через порти РФ впала на 10,4%.
У червні 2024 року експорт нафтопродуктів через балтійські порти «приморськ», «висоцьк», «санкт-петербург» та «усть-луга» зріс на 11,7% у добовому вираженні до попереднього місяця до 5,106 млн т.
Постачання палива через арктичні порти «архангельськ» і «мурманськ» минулого місяця зросли на 28,7%, порівняно з травнем, до 103,4 тис. т.
Тим часом південні порти Азовського й Чорного морів у червні скоротили експортну перевалку нафтопродуктів на 23,8% до попереднього місяця – до 2,952 млн тн, зокрема шляхом падіння відвантажень із чорноморського туапсе на 52,1% – до 0,514 млн т на фоні простою НПЗ «роснєфті».
17 травня на туапсинському НПЗ сталася пожежа після атаки безпілотних літальних апаратів (БПЛА), переробка нафти й виробництво пального було припинено. Завод простоював до 1 липня, за даними джерел Reuters.
Далекосхідні морські порти рф у оглядовий період знизили експорт палива на 3,9% до травня, до 732,4 тис. т, за даними джерел.
На внутрішньому ринку рф спостерігається сезонний підвищений попит на моторне пальне, що призвело до стрімкого зростання гуртових цін і змушує владу замислитися про повернення заборони експорту автобензину із 1 серпня 2024 року.
Потужності первинної переробки на НПЗ рф, що вибули, у червні в середньодобовому вираженні збільшилися на 12,5% до травневого показника, до 137,9 тис. т із 122,6 тис. т на добу.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти