У початок

Туреччина й Марокко збільшують попит на російське ДП перед забороною ЄС

Туреччина імпортувала 213 тис. барелів на день російського дизельного пального в грудні, що є найвищим показником принаймні з початку 2016 року. Постачання російського пального у Марокко також різко зросли, повідомляє Bloomberg із посиланням на дані Vortexa Ltd.

Зазначається, що всього через п’ять днів 27 країн ЄС майже припинять закупівлі палива з росії, розширюючи заборону, яку вже було запроваджено для сирої нафти з 5 грудня. Це викликає занепокоєння трейдерів, оскільки рф все ще надсилає левову частку свого дизельного пального в Європу, тоді як континент все ще отримує найбільшу частину своїх зовнішніх постачань із росії.

«Але збільшення потоків до Туреччини й Марокко дає зрозуміти, як дизельний ринок обійде цю заборону», — зазначає агентство.

Зі свого боку, Туреччина зараз експортує більше дизельного пального в Європу, тоді як Марокко, схоже, скоротило закупівлі в Іспанії: обидві події допоможуть зберегти постачання в ЄС. Саудівська Аравія також постачає менше в цю північноафриканську країну.

Як пише агентство, немає нічого незаконного у жодній зі схем, і не буде після заборони імпорту в ЄС. «Щоб було зрозуміло, теперішні потоки до Марокко й Туреччини недостатні для компенсації величезного втраченого попиту, який росії доведеться компенсувати, коли Європа припинить імпорт», — пише агентство.

ЄС, як і раніше, отримуватиме більше чверті свого імпорту дизельного пального — близько 612 тис. б/д — з росії навіть цього місяця, тоді як у січні блок все ще складатиме приблизно 41% російського експортного ринку.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти