У початок

Trafigura збільшить використання VLCC під дизель, якщо попит на нафту падатиме й надалі

Trafigura Group може перевести більше своїх танкерів для транспортування сирої нафти на перевезення продуктів нафтоперероблення, якщо мляві ринкові умови збережуться, повідомляє Bloomberg.

Близько 12% флоту Trafigura, що складається з дуже великих нафтових суден (VLCC), і 20% її Suezmax можуть перевозити це паливо на додачу до транспортування більш щільної сирої нафти, сказав в інтерв’ю глобальний керівник відділу рідких вантажів торгового дому Андреа Оліві. «З огляду на те, що ми бачимо сьогодні на ринку, я б очікував, що це число потенційно зросте», — зазначив він.

Зі слів Оліві, конверсію, яка почалася в останні місяці, було викликано низькими тарифами на танкери сирої нафти на тлі слабкого попиту на нафту з боку Китаю. Він додав, що скорочення видобутку з боку Організації країн-експортерів нафти також означало, що стало менше нафти, яку потрібно транспортувати танкерами.

Водночас напади бойовиків-хуситів на торговельні судна в Червоному морі змусили кораблі йти довшим шляхом, щоб дістатися Європи з Азії. Це підвищило чартерні ставки для невеликих суден, які перевозять паливо, як-от бензин і дизпальне, оскільки тепер їм потрібно плавати навколо Африки, додаючи тисячі миль до свого маршруту.

VLCC, з їхніми великими розмірами й здатністю плавати на великі відстані, дозволяють досягти більшої економії на масштабі, сказав Оліві. «VLCC стали лідером ринку, вони надзвичайно гнучкі в адаптації», — пояснив він.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти