Світовий танкерний флот поступово застаріває, але представники галузі не поспішають закуповувати нові судна через складність у виборі між традиційним і екологічним видами палива, пише видання The Financial Times.
Згідно з опублікованим матеріалом, на сьогодні середній вік танкерів дорівнює 13,7 року, що стало максимальним показником за останніх 15 років.
Повідомляється, що середній вік нафтових суден і танкерів для перевезення інших рідин сягає 12,9 року, що є максимумом за 20 років.
Крім того, видання наголошує, що «старіння» танкерів пов'язане зокрема з використанням росією списаних суден для постачання нафти в обхід санкцій ЄС і США.
Раніше повідомлялося, що Євросоюз може повністю заборонити країнам блоку імпортувати російський скраплений природний газ (СПГ), але не раніше, ніж через 2-3 роки, оскільки в поточних умовах така заборона боляче вдарить по Європі.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти