США, Великобританія, Данія й інші країни закликали до посилення заходів, включаючи посилення спостереження, у зв’язку з розквітом практики нерегульованих перевезень нафти в морі, оскільки зростають побоювання щодо потенційного забруднення. Документ про це подано до ООН, повідомляє Reuters.
«Ці перевезення підривають заснований на правилах міжнародний порядок і збільшують ризик забруднення прилеглих прибережних держав. Це загрожує глобальним зусиллям із запобігання забрудненню з суден», — йдеться в газеті.
Документ було подано у судноплавну агенцію ООН, Міжнародну морську організацію (IMO), державами-членами перед великою сесією комітету з охорони морського середовища в липні. Його також підтримали Австралія, Канада, Іспанія й Україна.
Сотні «примарних» танкерів, які не повністю регулюються, долучилися до цієї непрозорої паралельної торгівлі протягом останніх кількох років, перевозячи нафту з країн, які потрапили під санкції й обмеження Заходу, включаючи росію й Іран.
Кількість інцидентів минулого року, включаючи посадки на мілину, зіткнення і випадкові промахи за участю цих кораблів, досягла найвищого рівня за багато років, показало розслідування Reuters.
«Ця ризикована практика, хоча й перебуває під юрисдикцією держави прапора, несправедливо змушує національні й місцеві уряди і органи влади оплачувати витрати на реагування й очищення, а також виплачувати компенсації жертвам», — йдеться у виданні.
Тактика, яка використовується такими кораблями, включає вимикання транспондерів відстеження, підробку місцезнаходження, а також проведення операцій «судно-судно» (STS) у місцях за межами дозволених зон передачі, а іноді й за поганої погоди, щоб приховати діяльність.
У документі, який буде обговорюватися на сесії IMO, йдеться, що оманлива практика судноплавства також є «серйозною загрозою безпеці міжнародного судноплавства», включаючи членів екіпажу.
Країни рекомендували, щоб коли державам прапора стало відомо про таку практику, вони посилили інспекції цих суден і посилили моніторинг діяльності, зокрема навколо територіальних вод.
Страхова компанія West заявила в нещодавньому повідомленні, що погодиться покривати операції STS на суднах, які підлягають певним положенням, включаючи «відсутність географічних відхилень». У ньому також зазначено, що пересадки повинні відбуватися за гарної погоди, у спеціально відведеній зоні пересадки STS і під наглядом кваліфікованого фахівця зі швартування.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти