СПГ-танкер Cool Racer об’ємом 174 тис. кубічних метрів прибув на LNG-термінал El Musel у Хіхоні 1 липня, де він почав перше розвантаження, щоб завершити останні технічні випробування перед комерційним запуском об’єкта, яким керує Enagás, повідомляє Bunkerspot.
У рамках процесу запуску охолодження інфраструктури терміналу рідким азотом було здійснено до прибуття судна. Потім СПГ, який передається з корабля, замінює інертний газ (азот) у резервуарах. Таким чином резервуари поступово охолоджуються до кріогенних температур, і коли вони досягають -160ºC, СПГ можна зберігати.
На терміналі El Musel вже працюють 53 чоловіка, і на етапі його запуску фахівців, які спеціалізуються на цьому типі процесу, було залучено з інших терміналів Enagás.
1 липня також було кінцевим терміном для вантажовідправників, щоб висловити свою зацікавленість у зв’язувальній фазі процесу, яка завершиться в липні наданням довгострокових логістичних послуг. Роботи планується розпочати з прибуттям до терміналу першого комерційного СПГ-воза в найближчі тижні, після завершення технічних випробувань терміналу.
Запуск El Musel – важлива віха для початку комерційної експлуатації терміналу, який є частиною плану підвищення енергетичної безпеки уряду Іспанії.
Термінал Хіхон дозволить причалювати суднам місткістю від 50 тис. до 266 тис. кубічних метрів. Він має два резервуари ємністю 150 тис. куб м для зберігання СПГ, два майданчики для завантаження вантажівок з потужністю завантаження максимум 9 ГВт-год/день і максимальною потужністю викидів 800 тис. Нм3/год.
28 лютого цього року Enagás і Reganosa підписали угоду, за якою Enagás придбала 130-кілометрову мережу газопроводів Reganosa, а Reganosa – 25% терміналу Ель-Мусель.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти