У початок

Східне узбережжя США бореться за дистиляти перед початком ремонтів на НПЗ

Зі слів трейдерів і аналітиків, постачальники палива зі східного узбережжя США борються за постачання дистилятів напередодні запланованого ремонту на двох ключових нафтопереробних заводах (НПЗ), які мають намір ще більше скоротити постачання й підвищити ціни в густонаселеному регіоні, який уже має низькі запаси напередодні зими. Про це повідомляє Reuters.

«Багато дистилятного палива мало швидко дістатися до східного узбережжя США, і дивно, що воно ще не прибуло», — сказав аналітик Kpler Метт Сміт.

Дистилятів у всьому світі бракує, оскільки санкції на російський експорт сирої нафти порушили давні потоки постачань, зокрема на європейські НПЗ для перетворення на паливо.

Північно-східний регіон США – провідний у світі ринок мазуту для нагріву, на який припадає понад 80% національного споживання палива, тому холодна зима ще більше зменшить постачання, і американці можуть зіткнутися з шоком із рахунками за опалення цієї зими.

Згідно з даними розрахунків Reuters, найближчими тижнями східне узбережжя США втратить близько 120 тис. барелів на добу (б/д) дистилятів, які зазвичай виробляються на НПЗ Irving Oil у Сент-Джоні (Канада) і на НПЗ Delta Airline Trainer у Пенсільванії.

Відповідно до коментарів компанії, трейдерів і працівників НПЗ обидва буде вимкнено з середини вересня приблизно на шість-вісім тижнів.

Згідно з даними Управління енергетичної інформації США, НПЗ Irving Oil потужністю 320 тис. б/д забезпечив близько 70% імпортованих дистилятів на східне узбережжя США минулого року, що відповідає 13% попиту на дистиляти в регіоні.

Згідно з даними Kpler, найбільший НПЗ Канади був єдиним експортером дизелю на східне узбережжя США протягом останніх трьох місяців.

За останні кілька тижнів щонайменше два вантажі дизельного пального обсягом близько 170 тис. барелів було спрямовано до Флориди з нафтопереробного терміналу Ecopetrol у Картахені (Колумбія).

Вантаж 50 тис. барелів ДП, експортованого з нігерійського заводу Chevron з переробки газу в рідину, також прямує з заводу Escravos у Нігерії до гавані Нью-Йорка цього місяця, повідомили трейдери і показали дані про доставку.

Окрім канадського імпорту, це перші іноземні дизельні вантажі, імпортовані на східне узбережжя США за чотири місяці.

Сполучені Штати зазвичай отримують дизельні вантажі з інших країн, таких як Індія й Катар, під час високого попиту в осінні місяці, щоб накопичити запаси на зиму, тому незвично, що так мало імпорту прибуває за кілька днів до того, як великі НПЗ мають намір припинити виробництво дистиляту, додав Сміт.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти