У початок

Саудівська нафтоперевізна компанія Bahri оновила флот на $1 млрд

Найбільша нафтоперевізна компанія Саудівської Аравії купила дев’ять супертанкерів у грецького власника, щоб оновити свій флот, пише Bloomberg.

Згідно з даними підрозділу Clarkson Research Services Ltd., угода може тимчасово зробити Bahri, відому як Національна судноплавна компанія Саудівської Аравії, другим за величиною власником так званих дуже великих нафтових перевізників, або VLCC. План полягає в тому, щоб з часом відмовитися від своїх старих танкерів, йдеться в онлайн-заяві компанії.

За даними Clarkson, компанія Bahri, якою здебільшого володіють саудівські юридичні й фізичні особи, вже оперує 40 VLCC. Багато з них використовуються для доставляння саудівської нафти. Власники №1 і №2 у світі за кількістю експлуатованих суден – китайські компанії.

Bahri очікує, що кораблі, які становитимуть більше п’ятої частини його флоту, скоротять експлуатаційні витрати. Вони більш енергоефективні й мають скрубери, які дозволяють спалювати паливо з вищим вмістом сірки без збільшення викидів забруднюючих речовин.

Bahri погодилася заплатити компанії Capital Maritime and Trading Corp., що базується в Піреї (Греція), 3,75 млрд ріалів (близько $1 млрд). Середній вік суден становить 5,9 року, що майже на шість років молодше, ніж теперішній її флот.

Кораблі буде доставлено кількома партіями до І кварталу наступного року. Bahri сплачує 10% від загальної суми угоди після підписання, а решту – після доставлення суден.

Згідно зі списком флоту на вебсайті грецької компанії, після продажу у Capital Maritime залишиться лише два VLCC, за винятком тих, що будуються. Capital Maritime очолює судновласник Евангелос Марінакіс.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти