У початок

Ринок авіапального в лютому скоротився на 60%

Також є російською мовою

Баланс ринку авіаційного пального в лютому 2021 р. скоротився в 2,3 раза, до 13,9 тис. т, порівняно з аналогічним періодом 2020 р. (33,2 тис. т), повідомили в Консалтинговій групі «А-95» з посиланням на дані власного дослідження.

За підсумками лютого єдиний виробник авіагасу в Україні – Кременчуцький НПЗ – знизив виробництво до 9,3 тис. т. Для порівняння, за аналогічний період 2020 р. «Укртатнафта» постачила його на ринок 18,3 тис. т.

Імпорт авіаційного палива на український ринок у лютому 2021 р. скоротився на 58,7%, до 4,6 тис. т, порівняно з аналогічним періодом торік (14,8 тис. т).

Постачання авіапального з Литви, порівняно з лютим-2020, зменшилися на 68,8%, до 2,5 тис. т. На морський імпорт припало тільки 0,6 тис. т з Греції. З Білорусі постачання скоротилися до 1,4 тис. т (-73,3% до лютого-2020).

В «А-95» раніше повідомляли, що активний імпорт білоруського авіапального перебуває під питанням, по-перше, у зв'язку з фактичним відходом найбільшого покупця в особі Baltic Grand Service, по-друге, через агресивну цінову політику «Укртатнафти», що має надлишки гасу і нарощує присутність в аеропортах.

Як повідомляв enkorr, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного палива за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. т, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. т).

Різке зниження обсягу ринку стало наслідком пандемії COVID-19, через загрозу якої уряд України вводив обмеження на пасажирські авіарейси з 17 березня по 15 червня. Однак авіаперельоти в повному обсязі не відновилися й досі.

Нагадаємо, з червня 2020 р. «Укртатнафта» почала відвантаження авіапалива марки JET А-1.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти