У початок

російські мережі АЗС згортають програми лояльності

Карти лояльності клієнтів російської мережі АЗС «ННК» в хабаровську найближчим часом перестануть використовуватись, а на місцевих станціях «роснєфті» вже повністю відмовилися від програми лояльності, повідомляє сайт «новини хабаровська».

Водночас, як зазначається, водіїв обурює не стільки цей факт, скільки те, що накопичені хабаровчанами бали знецінили в кілька разів.

«Сказали, що до 1 липня ще можна буде поміняти бали на товари. Загалом я нічого не маю проти закриття програми. Вони бізнесмени, мають право. Але чому свої зобов'язання не виконують? У мене накопичилося 28 тисяч балів – на них зовсім недавно я міг би взяти умовний телевізор. Нині ситуація інша. Для порівняння: чотирилітрова пляшка оливи раніше обходилася у 3 тис. балів, а тепер у 25 тисяч. Про зміну розцінок не попереджали, просто поставили перед фактом, — наголосив хабаровський автомобіліст.

Офіційно про закриття програм лояльності керівники нафтових компаній не повідомляли. На АЗС касири зазначають, що директива надійшла з москви, але жодної додаткової інформації вони не отримують. Джерело видання повідомило, що причина — у нестабільності на ринку.

«Як і багато великих організацій, нафтові компанії в поточних умовах невизначеності згортають або скорочують програми лояльності», — зазначило джерело сайту.

Там добавили, що аналогічним шляхом йде багато хто: від великих банків до невеликих роздрібних магазинів.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти