У липні обсяги експорту дизельного пального з НПЗ у Джамнагарі, що належить індійській компанії Reliance Industries, зменшилися на 13% — до 1,56 млн тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95». Добовий експорт дизпального зменшився до 375 тис. барелів, це найнижчий показник з початку року.
Постачання дизпального з індійського порту «Сікка» на зовнішні ринки скорочуються третій місяць поспіль. Однією з причин зменшення експортної активності Reliance стало збільшення обсягів продажів пального на внутрішньому ринку. Раніше ЗМІ повідомляли, що компанії Reliance Industries і BP розвивають мережу Jio-BP, яка перебуває в їхній спільній власності й нараховує 1 400 станцій.
За попередніми даними, в серпні обсяги експорту дизпального з НПЗ у Джамнагарі не перевищать 1,5 млн тонн. У Консалтинговій групі «А-95» вважають, що Reliance може обмежити експортні продажі також у вересні. Наступного місяця в Індії очікується зростання попиту на пальне внаслідок закінчення сезону мусонних дощів, що сприятиме збільшенню відвантажень дизпального на внутрішній ринок. Крім того, у вересні-жовтні Reliance Industries анонсувала закриття заводу з переробки сирої нафти і деяких вторинних установок на експортному заводі потужністю 704 тис. барелів на добу (б/д). Як раніше повідомляв enkorr, нафтопереробний блок і вторинні блоки, включно з установкою гідроочищення, буде закрито на 3-4 тижні з середини вересня.
Постачання з Jamnagar Refinery відіграють важливу роль у забезпеченні пальним середземноморського регіону. З 1,56 млн тонн липневого експорту продукту 610 тис. тонн було спрямовано на південь Європи і в країни Близького Сходу. Найбільші обсяги, 173 тис. тонн, було відвантажено в Румунію.
Дизельне пальне виробництва Reliance Industries також потрапляє на український ринок. Проте у липні імпорт індійського продукту в Україну скоротився втричі, до 54,2 тис. тонн. Зменшення обсягів надходжень індійського продукту сталося через брак пропозиції з боку Туреччини.
За даними Консалтингової групи «А-95», у липні на термінал Opet у Мармарі, який був основним каналом постачань індійського продукту, прибуло лише 33 тис. тонн дизпального виробництва Reliance Industries.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти