У початок

Робота станції «Коростень» потребує оптимізації – думка

Також є російською мовою

Низька пропускна спроможність станції «Коростень» – один із основних чинників затримок залізничного імпорту пального з Білорусі. Таку думку enkorr висловили імпортери білоруських нафтопродуктів.

За словами учасників ринку, терміни оформлення вантажів на «Коростені» в серпні розтягнулися в рази, через що на білоруських заводах утворився дефіцит порожніх цистерн під навантаження. Одним із варіантів збільшення пропускної здатності станції трейдери бачать розширення штату митного пункту «Коростень» Житомирської митниці ДФС, який обробляє всі вантажі, що заходять на станцію.

«Наявних кадрів бракує для роботи з такими обсягами, які припадають на митний пункт у Коростені. Наприклад, у серпні вантажі там обробляли тільки 2 чоловіка. Цього катастрофічно мало», – нарікає один із трейдерів.

Крім того, як відзначають гравці ринку, брак достатньої кількості тяги і неефективна диспетчеризація на вузлі також призводять до простоїв вагонів. «На «Коростень», порівняно невелику станцію, йде майже весь потік із Білорусі. Коли обсяги зростають, як це було в серпні, станція починає захлинатися в потоці. Розширювати станцію нікуди: з усіх боків міська забудова», – каже представник великої компанії-імпортера пального з Білорусі.

За його даними, а серпні середньодобова кількість білоруських вагонів, які перебували на території України, досягала 2 264, тоді як у травні їх було всього 994.

Трейдери вважають, що завантаження «Коростеня» можна змінити за рахунок переспрямування порожніх цистерн через інші пункти пропуску через кордон. «На заході можна задіяти перехід Горинь-Удрицьк, на сході – Терехівка-Хоробичі й Терюха-Горностаївка», – каже керівник логістичного відділу великого імпортера.

Як повідомляв enkorr, помітні затримки залізничних цистерн, які спостерігаються з середини серпня, на вузлових станціях «Укрзалізниці» спровокували локальні дефіцити ДП і вже призвели до зростання цін.

За даними Консалтингової групи «А-95», з початку тижня ціни на дрібногуртові партії дизельного пального в середньому зросли на 1,11 грн/л, або на 4,6%, до 24,97 грн/л.

Нагадаємо, учасники ринку нафтопродуктів щорічно в кінці літа-на початку осені відзначають різке погіршення роботи АТ «Укрзалізниця», через що збільшуються терміни доставки вагонів і простої ешелонів на вузлових станціях.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти