Продажі електромобілів Tesla, вироблених у Китаї, у жовтні 2025 року знизилися на 9,9% — до 61 497 одиниць — порівняно з аналогічним періодом минулого року. Це змінило позитивну динаміку вересня, коли було зафіксовано зростання на 2,8%, свідчать дані Китайської асоціації легкових автомобілів.
За даними Reuters, продажі моделей Model 3 й Model Y, виготовлених на «гігафабриці» Tesla в Шанхаї, включаючи експорт до Європи, Індії й інших ринків, знизилися на 32,3% порівняно з вереснем.
Найбільший китайський конкурент Tesla — компанія BYD — також повідомив про падіння світових продажів на 12% у жовтні. Це другий місяць поспіль зі зниженням і найглибше падіння за майже два роки на тлі гіперконкуренції на внутрішньому ринку.
Tesla поки не оголосила про доступність дешевших версій Model Y і Model 3 на китайському ринку, хоча ці моделі були представлені минулого місяця.
Попри швидке впровадження нових моделей у Європі, які не мають частини преміальних функцій, продажі Tesla продовжують падати в низці країн. Це свідчить про збереження труднощів на континенті, де ринок насичений бюджетними електромобілями.
Для порівняння, BYD демонструє стабільне зростання продажів у Європі, навіть попри уповільнення на внутрішньому ринку.
Tesla також планує представити свій Cybercab у Шанхаї з середи. Наразі невідомо, чи компанія має намір запускати роботаксі на китайських дорогах, де місцеві фірми — Baidu, Pony.ai й WeRide — вже тестують такі сервіси у різних містах.
Як повідомляв раніше enkorr, у жовтні продажі Tesla скоротилися також на низці європейських ринків. Реєстрації нових авто — ключовий індикатор продажів — скоротилися на 89% у Швеції, на 86% у Данії й на 50% у Норвегії.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти