У початок

Продажі на ОККО впали на 12-15% у перший тиждень дії закону про мобілізацію

Упродовж тижня після 18 травня, коли набув чинності закон про мобілізацію, реалізація пального у мережі АЗС ОККО скоротилася на 12-15% залежно від регіону. Про це розповів СЕО компанії Василь Даниляк, пише Forbes Ukraine.

Проте, з його слів, за останні дні травня компанії вдалося відновити продажі пального на 4%.

Він також повідомив, що за весь час із початку повномасштабного вторгнення український ринок пального скоротився на 25% у літрах.

«У перший рік війни падіння сягало 32%, за другий рік ринок дещо виріс», — пояснив СЕО мережі АЗС ОККО.

Довідка enkorr

Мережа АЗК ОККО (концерн «Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group і є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні. У структурі компанії також мережа закладів харчування в дорозі, стаціонарні й мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів тощо.

Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажами нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти