У початок

Прибуток MOL Group у І півріччі 2024 року зріс на 19%

MOL повідомила про 534 млн доларів США прибутку до оподаткування за ІІ квартал 2024 року й 916 млн – за перше півріччя (+19% у річному вимірі), завдяки високому попиту в нафтопереробному та нафтохімічному сегментах, високому рівню виробництва у сегменті upstream й подальший розвиток сегмента роздрібної торгівлі.

«Наша компанія залишається під тиском. По-перше, ми маємо забезпечити довгострокову безпеку постачання для регіону. З цією метою ми щодня працюємо над забезпеченням необхідних маршрутів постачання, а також над диверсифікацією джерел сировини й гнучкості НПЗ. По-друге, ми продовжуємо реалізацію нашої стратегії трансформації, покладаючись винятково на власні активи, оскільки наші програми трансформації не отримують державного фінансування. По-третє, ми продовжуємо зосереджуватися на виконанні нашої довгострокової стратегії створення цінності й надійних прибутків для своїх акціонерів», — сказав Жолт Ернаді, президент і генеральний директор групи, коментуючи результати її діяльності.

У сегменті «Розвідка й видобуток» видобуток нафти й газу залишився вищим за прогноз, досягнувши 92,1 млн нафтового еквівалента на добу у ІІ кварталі завдяки більшому міжнародному видобутку на нафтовому родовищі Шайкан і в Казахстані, що також підтримано в останньому кварталі збільшенням видобутку в Угорщині й Хорватії. Операційні витрати протягом цього часу залишалися незмінними на рівні $5,8/барель нафтового еквівалента завдяки суворому контролю над витратами й сприятливій зміні цін на енергоносії.

У сегменті нафтоперероблення й нафтохімії (Downstream) на результати вплинув підвищений попит і зростання маржі перероблення, що нівелювало негативний ефект від зменшення спреду Brent-Ural. Нафтохімічна маржа дещо зросла в останньому кварталі через зниження витрат на енергію. У Тісауйвароші MOL досягла подальшого прогресу, ввівши в експлуатацію поліоловий комплекс вартістю 1,3 млрд євро в травні й розпочавши фазу проєктування заводу з перероблення хімічних речовин потужністю 40 тис. тонн на рік.

Сегмент роздрібної торгівлі (послуги для споживачів), своєю чергою, приніс збільшення продажів палива й покращення непаливної маржі. Ці два чинники нівелюють вплив падіння маржі на продаж палива. Позитивно вплинув і бухгалтерський прибуток на переданих у рамках санаційних заходів АЗС. У ІІ кварталі непаливна маржа становила 37,5% від загальної маржі (+3,9% у річному обчисленні) завдяки зростанню продажів харчових продуктів і пропозиції громадського харчування. На кінець ІІ кварталу кількість балів Fresh Corner зросла до 1 270 проти 1 180 рік тому.

Газовий сегмент (Midstream) у першому півріччі перебував під впливом комбінації таких чинників, як помірна погода, мінливий попит на послуги транспортування в регіоні й несприятливі обмінні курси.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти