У початок

Постачання дизельного пального з США в Європу скорочується

Надходження дизпального і газойлю з США до ЄС і Великобританії значно скоротилося протягом місяця через погіршення економіки арбітражу й занепокоєння постачаннями в Північній Америці, що перешкоджає експорту вантажів, повідомляє Argus.

Згідно з даними Vortexa, ЄС і Великобританія отримували 27 900 т/добу американського ДП і газойлю протягом 1-14 серпня, що приблизно на чверть менше порівняно з липнем, коли США постачили на континент найбільші обсяги дизельного пального за п’ять років.

Зі слів одного з учасників європейського ринку, трансатлантичний дизельний арбітраж закрито, незважаючи на труднощі, що зберігаються в постачанні в Європу ДП з інших регіонів, таких як Середньосхідна затока й Індія. Розрахунки Argus свідчать про те, що арбітраж дизельного пального між США й Великою Британією скоротився з середнього $38,57/т у червні до $27,89/т у серпні, тоді як трансатлантичні фрахтові ставки цього місяця зросли до чотиримісячного максимуму, оскільки експорт бензину з Європи в США підвищив витрати на фрахт.

Один американський фрахтувальник підтвердив, що вартість фрахту стримує експорт американських дизельних вантажів на континент у найближчій перспективі.

Для американських нафтопереробників також здається вигіднішим продавати на внутрішньому ринку, а не експортувати в Європу, де не вистачає постачання. Різке відставання на ринку дизельного палива на Атлантичному узбережжі лише нещодавно зменшилося, оскільки канадські потоки до Нью-Йорка й прилеглого регіону зменшуються, а також зростає занепокоєння майбутнім сезоном технічного обслуговування канадських нафтопереробних заводів (НПЗ).

9 серпня вартість дизпального з ультранизьким вмістом сірки, доставленого в гавань Нью-Йорка, зросла до шестимісячного максимуму в 320,70 ¢/гал.

Запаси на північному сході США також зіграли певну роль у перешкоджанні потенційному експорту. Запаси PADD 1b ULSD, які включають Нью-Йорк, Нью-Джерсі й Філадельфію, минулого тижня оцінювалися в 13,4 млн барелів, згідно з даними Управління енергетичної інформації (EIA). Ця цифра відображає падіння на 25% порівняно з більш сезонними нормами за той самий період 2021 року, до початку повномасштабної російсько-української війни.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти