У початок

Попит на авіапальне у Китаї зростає, компенсуючи втрати від продажів ДП

Попит на авіаційне пальне у Китаї йде на поправку, оскільки польоти повертаються в небо, пропонуючи певну підтримку вітчизняним нафтопереробникам, які борються з низьким споживанням дизельного пального й бензину, яке обтяжує галузь, пише Bloomberg.

Нафтопереробники з найбільшого у світі імпортера сирої нафти збільшують виробництво авіаційного пального, щоб скористатися перевагами підвищення маржі. Згідно з урядовими даними, у червні загальне авіасполучення зросло на 14% порівняно з аналогічним періодом 2019 року до пандемії, причому внутрішні рейси зросли майже на 18%.

На світовому ринку нафти авіаційний сектор залишається одним із найбільш стійких з погляду споживання, оскільки альтернативне паливо повільно витісняє використання нафти для двигунів літаків. У Китаї, оскільки обмеження пандемії були послаблені, внутрішні подорожі повернулися швидше, ніж закордонні, але планується збільшити міжнародні перевезення.

«Ми передбачаємо подальше розширення іноземних пасажирських рейсів, яке, ймовірно, досягне 90% рівня 2019 року наприкінці 2024 року, — сказав Цзянань Сун, лондонський аналітик Energy Aspects Ltd. — Попит на авіаційне паливо в Китаї може становити в середньому 960 тис. барелів на день (б/д) 2024 року, що лише на 2% менше, ніж 2019-го».

Згідно з прогнозом BloombergNEF, попит на авіаційне паливо на міжнародних рейсах з Китаю до жовтня зросте на 5% порівняно з липневим рівнем, попри падіння світового сезонного споживання після закінчення літнього пікового періоду.

Минулого місяця імпорт нафти в Китаї знизився до найнижчих темпів майже за два роки, що підкреслює занепокоєння зниженням загального попиту. Відображаючи проблему, показники нагрівання на «чайниках», як називають приватні заводи, становили менш як 50% станом на початок серпня, що близько до чотирирічного мінімуму.

У такому середовищі нафтопереробники роблять усе можливе, щоб максимізувати використання авіаційного пального. Заводи, що належать China Petrochemical Corp. і PetroChina Co., максимізували врожайність авіаційного палива цього року, оскільки витіснення транспортних засобів, що працюють на газі, продовжує обтяжувати дизельне пальне. Sinopec Yangzi і Shanghai збільшили виробництво на 23% і 12% відповідно порівняно з минулим роком, згідно з інформаційними бюлетенями компанії. Тим часом нафтопереробний завод (НПЗ) PetroChina Huabei також збільшив постачання.

За даними Goldman Sachs Group Inc., на глобальному рівні більше можливостей для відновлення авіапального. Попри те, що кількість пасажирів у всьому світі майже наздогнала рівень 2019 року, вона все ще значно нижча за тенденції зростання до пандемії, а споживання все ще становить 1,2 млн б/д, або на 15%, що нижче від рівня до пандемії, йдеться в нещодавній записці.

Частково це може полягати в тому, що нові літаки витрачають менше палива за один політ. За даними Energy Aspects Sun, великі авіакомпанії замінюють свої парки новими сучасними літаками, які мають на 25% економію палива.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти