У початок

Phillips 66 улітку очікує обмежені постачання бензину й дизелю

Американський нафтопереробний завод Phillips 66 очікує, що постачання бензину й дизельного пального цього літа будуть обмеженими, заявив топ-менеджер у четвер під час презентації на конференції Goldman Sachs Global Energy and Clean Technology Conference.

Як повідомляє Reuters, нафтопереробні заводи працювали майже на повну потужність протягом кількох місяців, оскільки попит на бензин і дизельне пальне різко зріс, коли закінчилися пандемічні обмеження на поїздки, а Європа шукала альтернативи експорту російського палива.

Згідно з даними США, у четвертому кварталі переробні заводи США працюватимуть приблизно на 93% від потужності, а з березня вони працюють на понад 90%.

Зі слів Джеффа Дітерта, віце-президента Phillips 66, глобальні втрати переробних потужностей становили близько 4,7 млн барелів на день (б/д). Менша потужність підштовхнула рентабельність нафтопереробників і рівень використання, оскільки попит відновився.

«Минулого літа ми побачили, що попит повернувся майже до рівня 2019 року, і побачили маржу. Чесно кажучи, я не думав, що ми побачимо, і не бачив історично», — сказав Дітерт, додавши, що «оскільки ми наближаємося до літнього сезону, ми очікуємо, що бензин і дизельне пальне цього літа знову будуть обмеженими». 

Запаси бензину й дизельного пального в США впали минулого тижня, повідомило Управління енергетичної інформації США в четвер. 

Ще один НПЗ у США, Х’юстонський нафтопереробний завод Lyondell Basell Industries із продуктивністю 263 776 барелів на день (б/д), планується закрити до кінця цього року, що ще більше скоротить потужності США.

Втрати буде зменшено запланованим розширенням нафтопереробного заводу Exxon Mobil Corp у місті Бомонті (штат Техас). Це може додати близько 250 тис. б/д. 

Виконавчий директор Phillips 66 Марк Лешієр сказав, що компанія, що базується в Х’юстоні, працює над кращою інтеграцією своїх семи нафтопереробних заводів у США.

«Ми хочемо стандартизувати спосіб ведення свого нафтопереробного бізнесу й оптимізувати всі платформи. Технології, які ми встановили, дозволять це, — сказав Лашієр. — Ми справді вважаємо, що це спосіб позиціонувати себе конкурентно».

Кевін Мітчелл, головний фінансовий директор, сказав, що компанія планує повернути свій нафтопереробний завод у Родео (Каліфорнія), до виробництва у 2024 році після завершення переведення заводу на відновлюване дизельне пальне.

«Це ще приблизно $700 млн EBITDA, що означає приблизно стільки ж із грошового погляду», — сказав Мітчелл про фінансові прибутки, очікувані від переобладнаного НПЗ.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти